Uutiset
AKK:n hallitus kokoontui 18.11. ylimääräiseen kokoukseen
18.11.2024
AKK Motorsport ry:n puheenjohtaja jättää paikkansa – ”Aika ei enää riitä tarvittavaan panostukseen"
15.11.2024
Hallituksen tiedote 15.11.2024: Rallin tuomariston puheenjohtajat, tuomarit sekä turvatarkkailijat kausille 2025-2026
15.11.2024
Uusi striimialusta FlyingFinn.tv tuo suomalaisen moottoriurheilun kotikatsomoihin – mukana ennennäkemätöntä arkistomateriaalia
11.11.2024
Lajiryhmien kokoonpanot kaudelle 2025-2026 on valittu
11.11.2024
Tie kohti kansainvälistä rallihuippua – autourheilun Flying Finn Future Star 2025 käynnistyy
7.11.2024
Tatu Siipola sijoittui DMV BMW 318ti CUP -ratasarjassa hienosti kolmanneksi!
6.11.2024
Paula Paappanen nimitetty AKK:n kaupalliseksi johtajaksi
5.11.2024
Liittovaltuuston syyskokous - ajankohtaisina asioina toimintasuunnitelma, jäsenvalinnat, ehdollepanotoimikunta
2.11.2024
Kalle Rovanperä ja Tuukka Taponen ehdolla Vuoden Sykähdyttävin Urheiluhetki -palkinnon saajiksi Urheilugaalassa
1.11.2024
JM tekniikkasääntö tarkennus
31.1.2017
Sekaannuksien välttämiseksi JM -lajiryhmä haluaa tiedottaa, että JM -turvakehikkosääntö on muuttunut vain seuraavilta osin:
- JM -luokassa irrotettavat liitokset turvakaarissa on kielletty.
- Turvakehikko on kiinnitettävä etu- ja pääkaaresta koriin ikkunalinjan ylä- ja alaosasta molemmille puolille autoa hitsaamalla.
Hitsattujen kiinnityslevyjen tulee olla vähintään 50mm pitkiä.
Lisäksi haluamme muistuttaa:
- Pääkaaren ja B-pilarin välisen vahvikelevyn mittaus suoritetaan sivuikkunareunan alatasolta.
Muita muutoksia turvakehikkoon JM -luokassa ei ole.
Tekniikan lajiryhmän tiedote WRC putkesta ei koske JM -luokkaa.
JM -lajiryhmä vastaa edelleen JM -luokan tekniikkasäännöistä ja niistä tiedottamisesta.
Lisätiedot:
Ari Valkonen JM-lajiryhmän puheenjohtaja ari.valkonen@gmail.com
Timo Lampinen Lajipäällikkö 040-8470155 timo.lampinen@autourheilu.fi