Uutiset
Flying Finn Academy 2025 - valmennusohjelman urheilijat valittu
20.12.2024
Flying Finn Future Star etsii rallin tulevaisuuden tähtiä – kummina Marcus Grönholm
18.12.2024
KITI-projektin seuraava askel julkaistu - uuden kautta kirjaudutaan ja käytetään myös vanhaa versiota
17.12.2024
FlyingFinn.tv – suomalaisen moottoriurheilun uusi koti on nyt auki
16.12.2024
Ralli SM - rengastarjouskilpailutuksen tilanne
12.12.2024
AKK:n urheilutoimen uudelleenorganisointi
12.12.2024
Toimiston poikkeavat aukioloajat & liiton henkilökunnan lomat ja lomasijaiset
11.12.2024
Rallisprintin ja Asfalttisprintin SM-sarjasäännöt kaudelle 2025 julkaistu
11.12.2024
Flying Finn Tour 2025 - ennakkoinfo
10.12.2024
Muutokset liiton urheilutoimen työn järjestelyissä - lupahallinto keskitetään ja kilpailuprosessiin uudistuksia
10.12.2024
JM tekniikkasääntö tarkennus
31.1.2017
Sekaannuksien välttämiseksi JM -lajiryhmä haluaa tiedottaa, että JM -turvakehikkosääntö on muuttunut vain seuraavilta osin:
- JM -luokassa irrotettavat liitokset turvakaarissa on kielletty.
- Turvakehikko on kiinnitettävä etu- ja pääkaaresta koriin ikkunalinjan ylä- ja alaosasta molemmille puolille autoa hitsaamalla.
Hitsattujen kiinnityslevyjen tulee olla vähintään 50mm pitkiä.
Lisäksi haluamme muistuttaa:
- Pääkaaren ja B-pilarin välisen vahvikelevyn mittaus suoritetaan sivuikkunareunan alatasolta.
Muita muutoksia turvakehikkoon JM -luokassa ei ole.
Tekniikan lajiryhmän tiedote WRC putkesta ei koske JM -luokkaa.
JM -lajiryhmä vastaa edelleen JM -luokan tekniikkasäännöistä ja niistä tiedottamisesta.
Lisätiedot:
Ari Valkonen JM-lajiryhmän puheenjohtaja ari.valkonen@gmail.com
Timo Lampinen Lajipäällikkö 040-8470155 timo.lampinen@autourheilu.fi