Uutiset
Flying Finn Academy 2025 - valmennusohjelman urheilijat valittu
20.12.2024
Flying Finn Future Star etsii rallin tulevaisuuden tähtiä – kummina Marcus Grönholm
18.12.2024
KITI-projektin seuraava askel julkaistu - uuden kautta kirjaudutaan ja käytetään myös vanhaa versiota
17.12.2024
FlyingFinn.tv – suomalaisen moottoriurheilun uusi koti on nyt auki
16.12.2024
Ralli SM - rengastarjouskilpailutuksen tilanne
12.12.2024
AKK:n urheilutoimen uudelleenorganisointi
12.12.2024
Toimiston poikkeavat aukioloajat & liiton henkilökunnan lomat ja lomasijaiset
11.12.2024
Rallisprintin ja Asfalttisprintin SM-sarjasäännöt kaudelle 2025 julkaistu
11.12.2024
Flying Finn Tour 2025 - ennakkoinfo
10.12.2024
Muutokset liiton urheilutoimen työn järjestelyissä - lupahallinto keskitetään ja kilpailuprosessiin uudistuksia
10.12.2024
Sääntötarkennus koskien VW kuplan jokamiehenluokan auton etupäätä
8.3.2017
Sääntötarkennus koskee vain VW Kuplia, joista on alkuperäinen etupukin kiinnitysholvi poistettu.
Alempi putki kiinnitetään etupääkaaren aluslappuihin auton alla , samalla lailla kuin esim. fiateissa tehdään.
Ylempi putki hitsataan etupääkaareen
Materiaali turvakaariputkea 42,4x3,2 .
Putket liitetään toisiinsa kahdella väliputkella .
Ylä- ja alaputket hitsattava kiinni etupukkiin riittävillä saumoilla.
Yläputken vaihtoehtoinen rakennus:
Hitsataan poikittaisputki (vähintään 50x30x3) riittävällä saumamäärällä ohjausakselin alapuolelle rintapeltiin kuvassa näkyvän aukon reunasta reunaan .
Siitä hitsataan suorat putket etuputkiston yläputkeen , vähintään turvakaariputkesta (42,4x3,2)
Tässäkin mallissa alaputki on myös pakollinen.
Ohessa on kuvat havainnollistamassa asiaa.
Lisätiedot:
Ari Valkonen 040 527 5838