Uutiset
Menestyksen polku: AKK ja KIHU yhdessä autourheilijoiden kehityksen tukena
18.4.2025
Kypärästandardi FIA STANDARD 8859-2024 sallittu AKK:n alaisissa kilpailuissa
17.4.2025
Jokkis teknisen valvojan tiedote harrastajille kesäkaudelle 2025
17.4.2025
Karting Flying Finn Juniori Cup kalenterimuutos - lisämääräys no2 julkistettu
16.4.2025
Jokkis SM Liiga 2025 joukkueiden ilmoittautuminen avattu
15.4.2025
Jokkis kysely harrastajille, kysely avoinna 30.4.2025 asti
15.4.2025
Ehdokkaiden ennakkoilmoittautuminen avattu – jäsenkysely nosti esiin selkeitä odotuksia tulevalle puheenjohtajalle
15.4.2025
Keski-Suomen seuroja Seurakehitystiellä - Nuorille tilaa kokeilla erilaisia rooleja
14.4.2025
KITI-järjestelmässä huoltokatkoksia tiistaina 15.4.2025
14.4.2025
Kartingin lajiryhmän kuulumisia 3/25
11.4.2025
BMW aloittaa koeajokampanjan tärkeän asian puolesta
13.4.2015
BMW ja Suomen BMW-jälleenmyyjät Autokeskus, Delta Bavaria, Käyttöauto, Laakkonen, Rinta-Joupin Autoliike ja Wetteri aloittavat 10.4. valtakunnallisen koeajokampanjan AKK:n Turvassa Tiellä (FIA Action For Road Safety) -liikenneturvallisuuskampanjan yhteistyön alla. BMW lahjoittaa jokaisesta 10.4. - 14.6.2015. välisenä aikana tehdystä BMW-koeajosta 10 e nuorten liikenneturvallisuustyöhön.
Suomalaisen autourheilun kattojärjestön, AKK-Motorsportin, hallinnoima Turvassa Tiellä -kampanja on osa kansainvälistä FIA Action For Road Safety -liikenneturvallisuuskampanjaa. Turvassa Tiellä on tuonut tieturvallisuuskoulutusta Suomen kouluihin ja esittäytynyt erilaisten tapahtumien yhteydessä. Tieturvallisuussanomassa korostetaan oikeata asennetta liikenteessä tuleville ajokortti-ikää lähestyville nuorille.
BMW on lähtenyt mukaan AKK:n Turvassa Tiellä -tieliikennekampanjaan koska se haluaa olla ennaltaehkäisemässä nuorten liikenneonnettomuuksia keräämällä varoja esimerkiksi käynnissä olevan koeajokampanjan avulla nuorten liikenneturvallisuuskoulutukseen. Koeajokampanjan aikana kerätyt rahat lahjoitetaan AKK:n Turvassa Tiellä -liikenneturvallisuuskampanjan ennaltaehkäisevään nuorten valistus- ja koulutustyöhön. Lahjoitusrahoilla mahdollistetaan kampanjan tiimoilta tapahtuva liikenneturvallisuus-koulutus 2. asteen oppilaitoksissa ja autokouluissa. Pääkohderyhmänä ovat juuri ajokorttinsa saavat nuoret.
"Olemme jo pitkään etsineet yhteiskunnallista hyväntekeväisyyskohdetta, jossa voisimme olla konkreettisesti hyödyksi," BMW Suomen toimitusjohtaja Mia Miettinen kertoo. "Tässä kampanjassa pystymme aidosti auttamaan herkässä iässä olevia nuoria vaikuttamalla positiivisesti asenteisiin liikenteessä sekä havainnollistamalla mallistomme turvallisuusvarusteita, Mia Miettinen jatkaa. "Toivomme keräävämme mahdollisimman paljon rahaa kesäkuun puoliväliin mennessä AKK:n Turvassa Tiellä -liikenneturvallisuustyölle", Miettinen päättää.
Koeajojen määrää ja lahjoituksen kokonaissumman kehittymistä voi seurata reaaliaikaisesti päivittäin www.bmw.fi -sivuilta.