Uutiset
Kimmo Vainio johtamaan suomalaista autourheilua
26.6.2024
JM SM Liiga 2024 ajetaan yhteensä 30 joukkueella, asetus julkaistu
26.6.2024
AKK:n organisaatio uudistuu 1.7.2024 alkaen
26.6.2024
FIA:n ”Affordable Cross Car” -hanke mahdollistaa edullisemman harrastamisen – ensimmäinen auto julkaistu FIA:n konferenssissa
25.6.2024
Leevi Lassila on Flying Finn Future Rally Star 2024
25.6.2024
Rallicross-/Crosskart-lajiryhmän puheenjohtaja 1.7.2024 alkaen
24.6.2024
Ralli SM -kalenteri kaudelle 2025 on julkaistu
24.6.2024
Sukupolvet yhdistävät Rallicrossin ja Crosskartin kilpailut Kouvolassa
15.6.2024
Hallituksen kesäkuun kuulumiset
13.6.2024
Haetaan vakituiseen työsuhteeseen tuotantokoordinaattoria
12.6.2024
BMW aloittaa koeajokampanjan tärkeän asian puolesta
13.4.2015
BMW ja Suomen BMW-jälleenmyyjät Autokeskus, Delta Bavaria, Käyttöauto, Laakkonen, Rinta-Joupin Autoliike ja Wetteri aloittavat 10.4. valtakunnallisen koeajokampanjan AKK:n Turvassa Tiellä (FIA Action For Road Safety) -liikenneturvallisuuskampanjan yhteistyön alla. BMW lahjoittaa jokaisesta 10.4. - 14.6.2015. välisenä aikana tehdystä BMW-koeajosta 10 e nuorten liikenneturvallisuustyöhön.
Suomalaisen autourheilun kattojärjestön, AKK-Motorsportin, hallinnoima Turvassa Tiellä -kampanja on osa kansainvälistä FIA Action For Road Safety -liikenneturvallisuuskampanjaa. Turvassa Tiellä on tuonut tieturvallisuuskoulutusta Suomen kouluihin ja esittäytynyt erilaisten tapahtumien yhteydessä. Tieturvallisuussanomassa korostetaan oikeata asennetta liikenteessä tuleville ajokortti-ikää lähestyville nuorille.
BMW on lähtenyt mukaan AKK:n Turvassa Tiellä -tieliikennekampanjaan koska se haluaa olla ennaltaehkäisemässä nuorten liikenneonnettomuuksia keräämällä varoja esimerkiksi käynnissä olevan koeajokampanjan avulla nuorten liikenneturvallisuuskoulutukseen. Koeajokampanjan aikana kerätyt rahat lahjoitetaan AKK:n Turvassa Tiellä -liikenneturvallisuuskampanjan ennaltaehkäisevään nuorten valistus- ja koulutustyöhön. Lahjoitusrahoilla mahdollistetaan kampanjan tiimoilta tapahtuva liikenneturvallisuus-koulutus 2. asteen oppilaitoksissa ja autokouluissa. Pääkohderyhmänä ovat juuri ajokorttinsa saavat nuoret.
"Olemme jo pitkään etsineet yhteiskunnallista hyväntekeväisyyskohdetta, jossa voisimme olla konkreettisesti hyödyksi," BMW Suomen toimitusjohtaja Mia Miettinen kertoo. "Tässä kampanjassa pystymme aidosti auttamaan herkässä iässä olevia nuoria vaikuttamalla positiivisesti asenteisiin liikenteessä sekä havainnollistamalla mallistomme turvallisuusvarusteita, Mia Miettinen jatkaa. "Toivomme keräävämme mahdollisimman paljon rahaa kesäkuun puoliväliin mennessä AKK:n Turvassa Tiellä -liikenneturvallisuustyölle", Miettinen päättää.
Koeajojen määrää ja lahjoituksen kokonaissumman kehittymistä voi seurata reaaliaikaisesti päivittäin www.bmw.fi -sivuilta.