Uutiset
Haetaan kolmea Historic Rally Trophy-osakilpailujärjestäjää kaudelle 2025
17.7.2024
Drift SM 2024 - sarjasääntöihin on julkaistu lisämääräys 2
17.7.2024
F-Cupin kilpailukalenteri 2025 – Viisi osakilpailua, kaksi talvella ja kolme kesällä
17.7.2024
Flying Finn maailmalla: Tommi Hallman Skotlannissa
10.7.2024
Rallicross ja crosskart -järjestäjien hakuaikaa jatketaan 16.8.2024 asti
9.7.2024
AKK haluaa nostaa esiin maailmalla menestyviä suomalaisia autourheilijoita
9.7.2024
FIA:n WRC-sarjan uusi monivuotinen Womens´s Programme -valmennusohjelma nuorille naisautourheilijoille – haku käynnissä nyt!
8.7.2024
Ralli SM rengasmäärät kaudelle 2025
8.7.2024
Päätoimitsijalisenssin haltija! Lunasta henkilökohtainen rallipassisi Secto Rally Finland 2024 -tapahtumaan!
5.7.2024
Yhdessä tekemisen meininki ja antoisa vapaaehtoistoiminta – aktiiviporukka Kouvolan seudulta Minä olen -haastattelussa
4.7.2024
Kartingin TPJ ja kilpailunjärjestäjä tapaamisen muistio
5.4.2017
Viime viikonloppuna 1.-2.4. järjestettiin Kartingin kilpailunjärjestäjien ja Tuomariston puheenjohtajien tapaaminen. Paikan päällä sovittiin yleisistä käytännöistä ja käytiin läpi alkavan kauden keskeisiä asioita.
Sovittiin kansallisten kilpailujen TPJ:t, lista löytyy TÄÄLTÄ.
Perjantain harjoitusten transponderi/kilpailunumerovirheet kitketään pois.
Käytäntö: 1. kerta: Tekninen vika, tekniikka liputus -> 2. Kerta: Varoitus lippu.
Palkintojen jako voidaan suorittaa heti punnituksen jälkeen. Jaetaan ns. Mediapalkinnot sijoille 1.-3. kilpailunjärjestäjän mahdollisuuksien mukaan. Näitä pokaaleja ei anneta vielä kuljettajille mukaan, mikäli sijoituksiin tulee vielä muutoksia.
KITI:in transponderi kenttään on merkittävä oikea numero. Mikäli kilpailija tarvitsee vuokraponderin, tulee kenttään laittaa numero 0.
Transponderikentän jättäminen tyhjäksi tulkitaan myös aikeena vuokrata se järjestäjältä.
Lähtöryhmittymässä 3sek sanktio: ´rengas viivan päällä´ poistetaan.
Korjattu sanktiotaulukko löytyy materiaalipankista.
Ekomaksu suositus on 25€ / tapahtuma.
Tuomariston puheenjohtajan on kirjattava radanseurantakorttimerkinnät myös TPJ-raporttiin.
Lähdön ja maaliintulon kuvaaminen mahdollisuuksien mukaan.
Etuponttoonisääntö SJM:ssä, otetaan ”ei automaattisesti” kohta pois lisämääräyksellä.
AKK-Motorsport ry/Karting