Uutiset
Menestyksen polku: AKK ja KIHU yhdessä autourheilijoiden kehityksen tukena
18.4.2025
Kypärästandardi FIA STANDARD 8859-2024 sallittu AKK:n alaisissa kilpailuissa
17.4.2025
Jokkis teknisen valvojan tiedote harrastajille kesäkaudelle 2025
17.4.2025
Karting Flying Finn Juniori Cup kalenterimuutos - lisämääräys no2 julkistettu
16.4.2025
Jokkis SM Liiga 2025 joukkueiden ilmoittautuminen avattu
15.4.2025
Jokkis kysely harrastajille, kysely avoinna 30.4.2025 asti
15.4.2025
Ehdokkaiden ennakkoilmoittautuminen avattu – jäsenkysely nosti esiin selkeitä odotuksia tulevalle puheenjohtajalle
15.4.2025
Keski-Suomen seuroja Seurakehitystiellä - Nuorille tilaa kokeilla erilaisia rooleja
14.4.2025
KITI-järjestelmässä huoltokatkoksia tiistaina 15.4.2025
14.4.2025
Kartingin lajiryhmän kuulumisia 3/25
11.4.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen