Uutiset
RallyX -Euroopan mestaruussarjan osakilpailu KymiRingiin kesäkuussa 2025
23.12.2024
Flying Finn Academy 2025 - valmennusohjelman urheilijat valittu
20.12.2024
Pienoisautoilun ja ura-autoilun kilpailukalenteri ja sarjasääntöjä julkaistu
19.12.2024
Flying Finn Future Star etsii rallin tulevaisuuden tähtiä – kummina Marcus Grönholm
18.12.2024
Liittovaltuuston ylimääräisen kokouksen päätöksiä
18.12.2024
KITI-projektin seuraava askel julkaistu - uuden kautta kirjaudutaan ja käytetään myös vanhaa versiota
17.12.2024
FlyingFinn.tv – suomalaisen moottoriurheilun uusi koti on nyt auki
16.12.2024
Ralli SM - rengastarjouskilpailutuksen tilanne
12.12.2024
AKK:n urheilutoimen uudelleenorganisointi
12.12.2024
Pienoisautoilun lajiryhmän kuulumisia 6/2024
12.12.2024
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen