Uutiset
Kartingleiri Mini60- ja OKj-luokille 12.4.2025 - ilmoittaudu mukaan
28.1.2025
Rallin päätoimitsijakoulutus Seinäjoella 22.-23.3.2025
27.1.2025
Rallin päätoimitsijakoulutus Jyväskylässä 12.-13.4.2025
27.1.2025
Rovanperä ja Lappi tähdittämään Arctic Lapland Rallyn juhlakilpailua - kilpailu suorana FlyingFinn.TV:ssä
27.1.2025
Ylivieskan Urheiluautoilijat Vuoden Seura 2024
24.1.2025
Crosskart SM Sprint 25.1.2025 lisämäärys SM kilpailulle
24.1.2025
Flying Finn Tour 2025 - Haku avattu
23.1.2025
KITI-ote on myös AKK-jäsenkortti
22.1.2025
Offroadin lajiryhmän kuulumisia 1/25
21.1.2025
Ura-autoilun lajiryhmän kuulumisia 1/25
21.1.2025
Turvassa Tiellä -kampanja näkyvästi esillä Neste Rallissa
4.8.2016
Turvassa Tiellä -kampanjakumppanin, BMW Group Suomen kanssa solmittu yhteistyösopimus laajentui tämän vuoden Neste Ralliin, jonka ansiosta kampanjailme näkyi näyttävästi Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen alueella sekä erikoiskokeilla.
Suomen MM-rallin 0-autoiksi, tuttavallisemmin turva-autoiksi, BMW Group Suomi toimitti X1 ja X3 -automalleja. Turva-autot nähtiin erikoiskokeiden alussa Turvassa Tiellä –teemaisella ilmeellä. Tämän lisäksi kampanjailme tuotiin yleisön nähtäväksi myös mm. satojen kilpailun liikenteenohjaajien asuissa sekä Paviljongin kilpailukeskuksen tapahtuma-alueella.
Liikenneturvallisuutta edistävä kampanja herätti ilahduttavaa kiinnostusta rallivieraissa ja BMW:n Turvassa Tiellä -teemaisessa Motorhomessa riitti vilskettä koko kisaviikonlopun ajan. Motorhomen edessä komeilleet BMW:n i8, M2 ja M3 -esittelyautot saivat niin ikään ihailevia katseita osakseen.
Kuva: AKK Sports Oy / Juuli Aschan
”Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja pääsimme Turvassa Tiellä -osastollamme korostamaan moottoriurheilun ja tieliikenneturvallisuuden välistä yhteyttä. Väkeä kävi osastollamme sekä Motorhomessa niin paljon, että emme pysyneet enää laskuissa mukana. Olemme siis erittäin tyytyväisiä niin kävijöiden määrään kuin viestin vastaanottoonkin”, iloitsee BMW Suomen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Henri Jantunen.
Yksi arvokkaimmista yhteistyösopimuksen tuomista hedelmistä on BMW Group Suomen toteuttama koeajokampanja, jonka aikana jokaisesta BMW-koeajosta lahjoitettiin 10€ nuorten liikenneturvallisuuden kehittämiseen Turvassa Tiellä -kampanjan kautta. ”Neste Rallissa luovutettu koeajokampanjan sekki kruunasi nyt toista kertaa järjestämämme koeajokampanjan. Koeajotavoitteemme ylittyi ja on hieno nähdä, että juuri lahjoitettu 52 310 euroa menee aina niin erittäin tärkeään nuorten liikenneturvallisuustyöhön”, kertoo Jantunen.
Kuva: AKK Sports Oy / Toni Ollikainen